Tisdag Grådag

Vi har precis ätit middag, idag blev det strimlad kött med sås och  ris.. Jätte gott vaart det verkligen..

Idag började jag med Camebridght... FY FAN tog min första "påse" på jobbet idag oo jag bara rööös i kroppen.
Otänkte jaaaa "BAARA " 48 dagar typ kvaaaar =( . . Buguu fyfaan... Jag drack o jag drack men men...Nu är de lätt jag tänker efter jul ja? när alla måltider består av påsar...

Jobbade 10-15 idag.. imorn med oo torsdag 9-17 fredag 07.30 -14-30...
Sen på kvällen ska jag sova hos mamma och pappa till lördag  o sen ska jag följa med pappa till Norrtälje... =) Träffar nog på min lääkare då hihi...
PÅ eftermiddagen vid 5 ska vi på kalas till em bekant till mathias familj !

Plus att mathias ska på julbord på freda oo jobba Lörda och Söndag !




Jag e fort yr, kanske för att jag slutade med medicinen så tvärt? =/ Skulle aldrig gjort de... Känns skit skumt.. =(
Usch hoppas de försviinner snaart !


När jag kom hem satte jag men och skrev på alla Adresser på Julkorten som jag ska skicka om någon dag måste bara köpa frimärken.. Oo sen satte jag mej oo pilla på en julklapp som jag dragit jätte länge på men nu är den gjord o beställd. Sköööööönt..

Måste bara hitta en julklapp till pappa nu =/ s uck...




Ringde verkstaden idag angående min dator jag ringde kl 13.05 oo ja fråga var fan datorn är idag är de 4 veckor sen!
Jaa hon saaa att de fått in en fläkt idag 12.50 alltså en kvart innan jag ringde.. Jaa dom skulle antagligen byta den eftersom den blåser o lägger av hela tiden.. Oki  o hur lång tid tar de?
Jaaa de borde ha fixat de tills på freda kanske? O du får den någon gång nästa vecka.. OK ?? Fyfan för er 5veckor.. vadå besviken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jäääävla tur att jag hade garanti kvaaaaaaaaaaaaaaaar !





BAJ

Kommentarer
Postat av: Ems

haha nu har jag läst samma inlägg tre gånger och varje gång jag har läst de så har jag tänkt: "ååh Ida har skrivit ett nytt" sen när jag läser de sista om din dator så förstår jag att de är samma.



Hahha är man seg i bollen eller vad då?

2008-12-09 @ 21:46:15
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0