Triiiiist..

Nu har vi äntligen fått in tvättmaskin o tork också sååå vår första tvätt håller på just nu de blev sängkläder oo handukar..
Ska snart slänga iin de i tork.... Nicke är inte riktigt överens med de, de låter oo brummar o så fort de går upp i varv sååå tycker han inte de är okej hahahaha..

Pappa  tog med sej massa gamla kartonger osv när han åkte hem skönt så vart man av med det.
Jag ska snart damsuga lägenheten tänkte jag efter allt bökk äntligen.. Oo prova den nya damsugaren också..

Mathias åkte med min pappa till hans föräldrar o häckar där hemma jag och Nicke ska dit om en stund o käka middaag o kanske se nån film..



NU har jag släängt in allt i torkish...Får se om de hinner bli klart innan jag åker..





Annars  har de varit en seg daag..
Inte gjort mkt alls känns som ledighets dagarna bara flyyyger iväg=( -bara månda o tisda kvar o sen är de nyår..
Nyårsdagen - TVÄTTA o Städa..
2a Januari kommer familj o släkt på födeseldags middag..
3e MIN Födelsedag  ooo vi åkee på kryssning...

Full rullle " som vanligt "

Annars har ja grymt Låååååååååååååång trååååkigt..

E sugen på att måla om som sagt måste åka upp till färghallen o låna en färgkarta o kolla läget..
Kan ju passa på när jag ändå e ledig i Januari!


Imorn ska vi på bio kl 16.10 Vi hade ialf tur med Vädret med Tilda o familj.. Vi ska shoppa o så innan samt käka midda..
Vi måste ta oss till Ikea någon dag....




_Nu måste jag DAMsuga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0