Wohoo ;)

Nu sitter jag här alldelles naaken haha...
Tänkte duscha men orkade inte gjorde de igår men såg att min utväxt har börja växt usvh daaa ser nästan grå ut? Intee braa... ska kolla om MAthias kanske kan färga hårbotteni mellandagarna....

Jag o nicke kom hem typ nyss vi har varit hos Beengan o käka Tacos o kolla in hennes nya lya eller alltså ombyggnaden hehe mkt mysiagre.....

Angående NETONET!!

Vi åkte dit o snacka med gubben i kundservice iii berättar som det är att ingen säger vart min data är och ni lovade mej 3 veckor nu är 5veckor.. o han sa ja den finns på HP o jag sa nej ja ringde dit o dom skickade bara vidare mej..

O pappa saa ja vi åker inte här ifrån utan att vi har en dator med oss , jag sa att jag inte kunde betala räkningar eller något sånt... Ni får ge mej en ny dator isåfall..
O han kollade lite osv oo sen sa  han ja jag behöver er laddare? jaha tänkte ja den ligger hemma.
Jaa men har du den såå kan du få en ny dator.. för CA samma pris.. min kosta 5700 Kr men jag ska minst ha 4000 kr o sen kompensation 4500 så MINST 4500 eller 5000 kr !!!! Annars jävlar..

Så vi håller på att kolla dator nu och oo jämnför lite, har en tanke på att lägga till lite själv såå jag får en bättre dator =) en snabbare..
Sköänt med snygg o ny dator

WOHO!! såå får M pilla med den hela lördagen såå de e färdig tills man kommer hem ;) haha.....
TUR Jag hade allt på hårddisken..
Jobbigt bara att ALLA mina adresser låg på FAVORITER där men men man får väl skaffa sig nya favoriter haha..

Så imorn bitti blir de martina  hår o naglar o sen  Netonet o sen blir de nog Carol o fredrik med Middag *ler*

Nattti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0