wohoo 23dagar kvar

PÅ MITT SKIT JOBB!!

TOG LEDIGT IDAG PÅ NYÅR...sååå nu gör jag mitt sista pass den 24e(julafton) sköööööööööönt...

Har precis ätit idag vart de köttfärslimpa med potatis o brunsås.. Och jag gick ifrån potatia o jag satt i tel med lillen o kände hur de börja lukta bränt o ja ba shit dåå hade potatisen  dragit åt sig allt vättska så de var alldelles svart  i botten :S men men.. Mathias fick bort de sen men potatiserna blir aldrig svarta! men gott vart de till slut ialf hahah..


Usch fyfaan vad jag längtar efter min dator, man har ju massa där på, på favoriter som ja vil kolla =( Kan inte alla adresser utantill... Ringde till Netonet när jag kom hem men de va nåt knas så fiick ett nytt nr som ja skulle ringa till verkstaden o kolla om den var klar men dom hade bara teltid mellan 9-15 så ska ringa i morgon bitti.
Måste jufyfan vara klara nu suuuck!!!!!!!


Faaan vad jag vill åka utomlands, varinne på att åka utomlands en vecka precis efter jul o över nyår.. Meen är väl bara inse vi har inte råd =( men men! Vi har pratat mkt om att åka till Thailand nästa år över jul med min familj eller så blir de mexico med mathias familj....


Imorn jobbar ja kväll skööööööööööööööönt...




Fyy nu måste jag betala räkningar lite till som kommit nu :( FAN vad pengarna försvinner fort
*buhuu*



Neeee hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0