....

1. Var hittade du den här listan? Ingen aning
2. Var är dina föräldrar födda? Oj mamma på Svartsjöland i Sthlm och pappa i Järfälla i sthlm.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Oj hmm något bra säkert.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Rhodos är de inge fel på :)
5. När badade du i en pool senast? 2-3 veckor sen i badhuset.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Joda men mins ej när.
7. Hur många barn vill du ha? 2, MAX 3.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? SKRIK musik o opera går inte hem här.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej fyfan inte insatt i sånt där.
10. Vad har du för TV-kanaler? 1-5an sen en jäkla massa.
11. Har du åkt moped någon gång? Oj måååånga gånger eftersom jag ägdt en själv.
12. Har du busringt någon gång? HAHA ;)
13. Har du fått felparkeringsböter? En gång ja.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Näää inte min grej.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien/Kreta/Cypern.
16. Har du en egen trädgård? Nääää =(
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Hatar tecknat.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Det tror jag nog.
19. Badkar eller duschkabin? Åhhh, DUSCHKABIN
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Hmm vi kollar på så mkt film.
21. Favoritpizza? Billys pizza.
22. Chips eller popcorn? Popcorn
23. Vilken färg på läppstift använder du? Äckligt fyfan.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ehh nej?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
26. Apelsin- eller äppeljuice? Båda .
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Pappa på biffen vi åt lunch vi åt Filé oskar.
28. Favoritchoklad? Marabou.
29. När röstade du senast? öh noll koll.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Äter inte tomater.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja i Dans och simning.
32. Är du bra på matlagning? Hyffsat men vill lära mig mycket mer.
33. Klarar du att tanka själv? Hmm hahah Ibland :$.Blir alltid osäker.
34. Har du beställt något från TVshop? Nej aldrig.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
37. Vad var det senaste du handlade? Idag 2 baguetter.
38. Har du kräkts offentligt? Hmm mins ej.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Eftersom ja redan har sanna kärlek så varför inte mångmiljonär?.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja
41. Har du ringt något betalnummer? Många gånger när jag var liten haha.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Jo men jag själv svårt med det.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Hmm besökte vet jag inte.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Jaa och möörkt.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Standard.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Pussas med min älskade.
48. Vad är du tacksam för idag? Oj MEST för att jag TOG mitt förbannade körkort tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0