2

Är klockan nu.. dagarna bara rullar på fast man ingenting gör?

Inatt sov jag skit för nicke ville ut, =( nu är han lös  imagen stackarn..
Det märks verkligen att han inte mår bra, rör sig eller säger INGET näär porten går igen eller när posten  kommer.. Han vill inte ens ha OST som han älskar?

ska söka en massa jobb nu, vore kul om man fick någon som ringde nån gång om en intervju eller nått? =( trött på det här..


Har tvättat idag ialf något nyttigt med dagen. Fattar inte vad soom är så jävla svårt med att man inte kan hålla sig til sin tvätt tid? =/  suuuck...  men där man bor så förstår man väl bara en jävla massa sos familjer ooo  störda små ungar SUCK....


Om en timme ska vi gå o  möta hussé o hans arbetskamrater. Sen ska jag hem o göra macaroner & korv det var länge sen.. Sen är det tänkt att vi ska gå och simma men får se hur nicke mår om han kräks något mer vill jag inte lämna honom..


På torsdag är det alla <3 dag oo hade planerat den så att vi skulle gå ut och käka och sen gå på bio men näää blir inte såå Blir en middag hemma istället & sen en braa film med något gott till kanske! Vi är såå jävla fattiga nu asså =( usch.. såå trött på detta vill ha jobb vill ha pengar GEE MIG
...



Nuu måste ja söka jobb....


 Mammas kille är sjuk :(


 Vad fn skulle jag göra utan dig <3..

 Du får mig att skratta på 0 tid.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha vem får inte matthias att skratta när han sätter igång, eller så är de jag som är lätt road:D

2008-02-12 @ 22:00:15
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0