<3 daag !

Sitter och äter lunch på lite normal tid haha bara för att jag gick upp normal tid idag haha eftersom ja skulle på arb möte...
Vet inte om jag vart någe klokare av de suuuck nu ska jag vänta ytterliggare 2-3 veckor på att bli kallad för att träffa min handläggare...
Efter det åkte jag o handlade hade verkligen ingen lust idag :S jag brukar tycka om o handla men näää såå de gick ganska snabbt inga folk heller SKÖNT!

När ja kom hem vart min plutt såååååå glad oo han hade varit sååå duktig =D
Nu sitter han i fönstret o tittar ut, efter lunchen ska jag bada honom sen promenad oo sen blir de vetrinären kl 2 för honom.
I morse bajsade han blod så vart riktigt orolig åå domtrodde han behövde dropp el såå att han var uttårkad men men vi får se.. Ingen större fara hoppas jag!


som sagt idag är det alla hjärtans dag känns inge speciellt =/ när M kommer blir de nog en lång promenad ooo sen TACOS oo cheescake till efterätt massa film..  =)Vi har sagt att de blir inge data idag!


ringde upp min chef på Ellensborg där ja jobbade hela hösten för att fråga vart mina referenser tagit vägen?o de hade hon glömt bort . hmm..Menialf den killen som ringde hit i går ska jag ringa upp ikväll och be hanringa min chef oo prata med henne o så :)




Imorn är de redan fredaaaa..Lets dance hhihi.. blir ingenspecill helg M jobbar =( Ska träffa Bengan på hoppas jag... vi ska nog försöka ta en promenad om hon kan med sitt ben. Får se..



Näääää nu ska ja äta upp o fixa lite....


Haa en underbar ALLA hjärtans Dag !!! PoK
image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0