åf hu aj äm HAHAH :P

När du:
Vaknar:
Drar mig läääänge, sen går jag upp o gör det jag ska göra.
Går och lägger dig: Har mina VANA  kallar den ( TBM) haha Borstar Tänderna, på med Bettskenan & Minipillret.
Är ledsen: Går jag till min pojkvän.
Är glad: Lycklig =)
Svarar i telefonen: Ahh eller Ida.
När du lägger på: Mussmuss, beror på vem som är i andra änden.

10 snabba:
Vanilj eller Choklad
Data
eller TV
Eminem eller 50 Cent ( INGET)
Höst eller Sommar
Cigaretter eller Snus ( INGET SNUSK FYFAN )
Hångel eller Sex
Saft eller Alkohol
Musik
eller Bild
Sverige eller Utlandet
Vänner
eller pojkvän <3

Igår:
Kläder: byxa,linne med tunn tröja över.
Smink: ingenting
Hår: utsläppt
Parfym: JLO 

Idag:
Kläder: Mjukis, linne med tunntröja över.
Smink: Inget alls.
Hår: Utsläppt
Parfym: Lukta  gott under armarna :)






Hoppas ni fattade rubriken haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0