Bullar & Intervju

Vaknade kl 9 i morse o duschade oo klädde på mig, gav nicke mat o sen åkte vi..
Till Tilda o där bjöds det på frukost!

Vi hade slappa hela dagen o började kolla på en film som jag inte så färdigt sen, anledningen till att jag inte såg färdigt är att vi bakade bullar, Rimbo bullar. Har  aldrig bakat sådan men dom ska nog vara goda vi får väl se..
Det vart närmare 100 st bullar :)
Efter de gjorde Carol en sockerkaka...


Nu har jag skrivit ner några frågor som jag ska ställa på min arbetsintervju i kväll ;) Just nu känner jag mig inte så nervöööös. O hoppas att jag inte blir det på ditvägen heller, blir bara värre för mig själv finns inget att oroa mig för..


Beengt min vän?vill du ses på fredaaaa o ha myskväll till lets dance?..
På lrödag förmiddag kommer Tilda till mig så ska vi gå o bada i simhallen :) sen skjussar ja ut henne så stannar jag här och tittar på Melodifestivlanen. Vill inte sitta själv  o see de.. Sen på sönda eftermiddag ska vi hämta vår säng hoppas jag om det inte flyttas fram ännu mer..




skriver mer ikväll om hur de gick. ÖNSKA mig lycka till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0