:@

Patetisk vad du själv är människa som du skriver i din blogg,
Fan är du för jävla vän? Du har en förmåga att skälla  och skriva om mig? när  du själv gör så här?. Moget människa mogeeet ! Fan va förbannad ja blir, att du skulle lägga dig i de?vad har du med de o göra?
OJ ni "råkar" vara "bästa" kompisar helt plötsligt hahahaha sorgligt förfan!!!

Jag var på väg här om dan men NÄÄÄ nu skönt du LÅÅÅÅNGT ner i min värld IGEN så push....Forget It


Människa du vänder verkligen kappan EFTER vinden...





Nu har jag skrivit ut mitt CV & fixa till papprerna för i morgon hos ARBETSFÖRMEDLINGEN!

Om 11timmar börjar jag, inte nervös direkt det går som det går.. =)






Som sagt på fredag blir det landet oo jag lääääääängtar så!!          


Nu ska jag blogga en lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0