Heelt slut

Klockan är snart 7 oo jag ska ner o byta tvätt. Lyckades få en tvätt tid ikväll chansade bara på att gå ner o helt otroligt så fanns de en kvälls tid såååå skönt o tvätta rent kläderna!!
Har som sagt stor städat idag samt vi åkte iväg till tippen ooo kasta allt de var såå skönt.. Samtidigt provade vi vår nya metod att nicke fick vara själv hemma han var sååå duktig hade inte gjort nått måste prova lite då o då nu om ja skulle börja jobba när som helst..

Har precis ätit middag det vart potatis & shznitsel oobrunsås =) gottgott..


Ska snart göra en kaka tills i morgon som måste så fryser CHeeschake ;) muuums med lite bär till...



Killen mår så där, han har fått lite potatis med sås nu bara lite oo de ville han ha. Han kräks lite då o dåå meeen inge mat kommer upp de betyder att maten smälter ialf.

ska snart duscha oo senare blir dee Roomrervice & Greyes Atomy SERIE START =D wiie. ÄNTLIGEN!



som sagt imorn är de alla hjärtans dag. Och jag ska till arbs MÖTE samt stor handla :)




Nuu är jag helt slut plus att jag har sådan mens veeerk=( verkligen meeen inget kommer... suuuuuck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0