Hemma på lunch.

Började kl 8 imorse och gick upp på en gång o klädde på mig  o åt frukost. Gick en  långpromenad med nicke och också!
Nu är jag hemma på lunch, imorse när vi gick ut så stog det en ambulans till porten brevid.. När jag kommer hem på lunchen nu står det 2polisen & 2 ambulanser till porten 2 SNÄPP bort ?! hmm man undrar ju vart man bor.
Fick för mig att någon tagit livet av sig eller att någon råkat riktigt illa ut!

Ialf dagens första förmiddag =) Jaa när vi kom dit så stog den tjejen/tanten jag skulle gå med utanför, såå de var j snällt =)! vi tog upp henne o fixade till henne, hon e förlamad så det används lift hela tiden oo de känns verkligen sååå läskigt.. Men men sen när hon kommer upp så är de frukost o medeciner o en massa...
Jätte trevlig daaam hon var så sugen på att jag skulle ta med Nicke till henne någon dag när jag jobbar hehe!
Ialf nu är vi hemma på lunch o när ja kommer innan för dörren har nicke inte gjort något alls känns jätte skööönt *ler*
Oo på 2 ska jag på arbetsförmedling möte så vi slog ihop lunchen & mötet  o sen efter det ska jag gå tillbaka till henne så slutar jag kl 17.00.

17.30 är det visning som vi ska gå på o kolla bara :)

När som helst ska jag ut på långpromenad med nicke innan jag går igen!!!!!!! Han blir som exstas när man är kommer hem hahah så kul o see men samtigit får man ha sina gränser när han blir som han blir menar han att ÅHHH vad synd det är om mig!!!


Nu vart det en paus mitt i här för Min mamma ringde =)

Meen neeej nu ska vi ut o gåå skriver mer ikväll om huset o så :)



Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0