Hemma =(

Nu är vi hemma igen, tog snabbare hem än dit kanske för att vi åkte värsta omvägen?hehe...

Det har varit helt underbaaaart.. Promenader, nicke har fått springa av sig. Ätit gott druckit gott ooo bara softat...


I fredags när vi kom ut vid halv 6 ungefär såå plockade vi upp oo satte oss ner oo sen gjorde vi hemma gjord pizza mums, senare vart det lets dance oo lite film..
Lördaagen vart de god frukost muuums älskar lördags frukost så man har någon att dela frukosten med hehe :)
vi gick ner till sjön ooo satte oss en stund gick på lång promenad kom hem åt lite lunch mathias tittade på film på min dator som jag hade tagit med ut oo jag tittade på tv..


Vi satt framför brasan ooo bara  möös det var magiiiskt ååh
..VILLE INTE HEM =(
På kvällen vart de melodifestivalen yeeeh Amy diamond rockade juu hehe tycker hon e lite ball  ;).
Det vart kött o ponnfritt till midda samt massa gott vin oooo sen efter melodifestivalen vart det filmen Grabben i graven brevid den är helt okej. Vi plockade ut madrasserna på golvet o vardags rummet & ooo tände brasan så vi kunde ligga o tittade på tv samtidigt ÅÅHH säger jag bara ! ! ! !

Vi åkte hem efter en sen frukost o städning idag, eftersom de började regna samt vi tog en smidig väg hem hahah så de tog 2 timmar hem istället för 3..


nu är vi hemma o ska snart se film, jag ska hoppa in i duschen ooo värma mej sen börja tänka på midda? NOLL lust för mat men men...



Var ialf en helt underbar helg.. vi åker ut vecka9  igen ;)
29onde till 2a.....






Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter jätte mysigt, som en dröm helg =) PUSS

2008-02-10 @ 17:22:22
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0