Here I Am Again...

Intervjun igår gick bra, det kändes bra. Men samtidigt kan jag inte undgå att jag trodde att hon var "mer" klarade än så. Flickan var cpskadad och kunde inte prata eller något sådant. Så det blir ett tufft arbete, intervjun tog 2 timmar.. Fick prova att ha henne sitta i mitt knä hon har ingen styrka alls själv såå det blir tungt lätt men man lär väl sig..
Han skulle träffa en person till sa han, sen skulle han höra av sig.

Igår när jag åkte in dit så ringde det en annan kille o pratade om en annan sökning jag har gjort. För en annan kille som är cp skadad som är 7 år gammal det var mest dagtid  :) Ska på intervju där på sönda morgon kl 9.45, Får se vems om följer med mej, de negativa är väl att det kanske är lite långt bort. Jag ska bort mot sundbyberg o rissne där åt....

Har sökt en massa mer nu..
en jag verkligen snappade på. En  4årig flicka som hade många problem o missbildningar ner  i halsen men det lät så intresant när jag läste den så den sökte jag. Samt till en 15årig flicka i uppsala som behöver stöd i skolan och hemmet samt i sina aktiviteter!!


Orolig för  min bil när ska den hinnas bli klaaaar? bara en vecka kvar.Pappas komentar är alltid de ordnar sig deee fixar vi..



På fredag åker M på laan =/ så jag och nicke ska hem till Bengan tror jag oo se lets dance de måste jag se!
Lördag morgon kommer tilda  o då ska vi och badaaaa sen på sönda morgon är de intervju saamt på eftermiddagen ska vi hämta vår säng!





Nu har jag shysterat min CV lite granna, finslipat lite haha....


Sååå trist väder.. GEE MIG SOOL OO LEÈNDE på läppparna....
Ingen lust ingen ork. Känner mig knäpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0