HITTADE

hehe kollade runt igen... Såå hittade jag STATISTIK. oooo Om ja förstog det rätt så är det 57 personer som läse min blogg ofta :)
Meeeeeeen aldrig någon som lämnar en komentar typ. ?! hmm aja....

En fråga Unika läsare är de sådana som går in en gång oo sen inte varit inne mer? jämnfört med den röda kurvan som är mkt högre.
Någon som kan förklara?hehe...



Aja nu har ja hittat de ialf lite KUL tycker ja själv Skriver ju för min egna deel men alltid kul att folk läser det.



Dooont wore Bee Happy.... lalla... Naatiiiiiiiiiiiiiiiii( nu är jag övertrött :D )

Kommentarer
Postat av: Anna

den röda kurvan är hur många sidor dom har läst på din blogg och den blåa är hur många personer som har läst din blogg :)

2008-02-16 @ 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0