home

Precis kommit hem från svärfar o svärmor., fått 2 st små kastruller av dom BRA att ha...
Har varit en jobbig dag tycker jag, =/ först bilen,  sen andra känsliga saker oo sen förbannade jävla bank.

Kom dit  o frågade vaaarför en gammal kompis till mig fått min årsbesked oo varför mitt konto sitter ihop med hennes namn? jag vet inte om jag ska kalla de "förklara" de hon gjorde men jag förstog ingenting oo sa de flera gånger ooo  tills slut vart jag bara förbannad o hon trodde nog jag var dum i huvudet..
Eh skit samma KONTOT ska bort ialf såå vi måste båda 2 gå ner o ta bort det! SUCK..

Gick o handlade FAn va blligt de är på Lidl blir glad=D haha...
komhem gjorde mat sen åkte vi o kom hem nu....

Imorgon förmiddag åker vi =)





Måste förbi systemet bara gick aldrig in på de i kväll fyfan aldrig en torsdag kvälll Öööh... :O Aldriig.




Kl 8 nu börjar Kustbevakarna Älskar de. wiiee dom e såå coola haha.. oo vilka NÖRDAR(ungdommar) de finns ute på vattnet oo såå Kaxiga?HAHAA rena rama skämtet!!














Jag har ett beslut att ställas in för resten av livet? vill jag? vill ge dess tid o tänka på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0