hot

Tisdag eftermiddag....


M är hemma idag för han har lite problem med magen så vi har sprungit båda 2.....
Jag sov länge idag, förstår inte vad det kommer ifrån?Lägger mig inte specielt sent heller=/ hmm...


Har hållt på messat med min "granne" om  att vi ska betala dom en massa pengar för saker som jag inte ens viste att min hund har gjort? hur ska jag kunna veta om ingen säger något....
Ialf dom ringde upp jag svarade inte men M gjorde, hennes kille skrek något med att vi inte skulle tjaffsa oooosv?!?! Han var HOT full... Att han aldrig mer ville se oss och att om vi inte slutar upp?såå skulle vi flytta hör i från?? som om han kan vräka oss ur lägenheten?!?!?!?!?! hmm...
HOT FULL som fan, oo de är inte vilken kille som helst vi snackar om (har suttit inne) osv hm...

möter jag honom ute själv kommer jag skita på mig?? vad säger man?
INGEN hotar mig. Så nu bor jag här redlös o rädd... O nicke har ingen dagmatte =D..... =(


Vi får lösa de, vill aldrig heller mer se dom.. Känns bara så JÄVLA onödigt!! Varför??



irreterad sur ooo ledsen O orolig......... vi bor dörr i dörr!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0