I get at list

1. vad heter du? Ida
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ingen aning fakiskt.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?Jag vet att om jag skulle blivit kille hade jag hetat Bastian :) coolt.

4. vilket stjärntecken är du?Stenbock

5. vilken årgång är du? 88
6. vart bor du? Sverige
7. bott utomlands? Ne, men vem vet vad som händer i framtiden.
8. flyttat antal gånger? 5gånger hitils tror jag.
9. vart skulle du vilja bo? I ett hus med tomt.. Drömmer om det.
10. vilken skolklass? Jag gick omvårdnad
11. vad vill du bli när du blir äldre? min dröm är att få jobba med barn men jag kanske ändrar mig.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 176-178
2. hur mycket väger du? varför skulle jag skriva det här?

3.hårfärg och frisyr? Brunt och halvlångt

4. ögonfärg? Blåa
5. mest nöjd med? gatiskt min näsa sen gillar jag min ögon färg.

6. minst nöjd med? man har sina komplex
7. skostorlek? 41-42
8. glasögon? Ja borde använda dom oftare
9. har du några piercingar/tatueringar? Öronen
1. filmer? Många
2. låtar? just nu dauthrey - over you(något sånt )
3. årstider? SOMMAR
4. mat/dryck?Chickenbits oo cola är alltid gott.
5. djur? Mitt hjärta Nicke min hund.

6. färg? lila är en fin färg.

7. parfym? Inte bra på märke.
8. tv-program? MÅNGA
9. ämne i skolan? Svenska var kul.
10. sysselsättning? dom vänner jag har samt min pojkvän o min hund o våra familjer.Annars datorn o film och så.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Min svart tunna vår jacka.
2. vad använder du just nu för skor? Sommar tyg skor haha
3. favoritfärg på kläder? svart o brunt är fint.
4. favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mycket
6. favoritaffärer? Gina o hm
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 0kr just nu.
8. favoritmärke? HM är en favorit

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? lägenhet STOR
2. vilken färg på tapeterna? vita o beiga
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt
4. favoritmöbel i rummet och varför? Nya dubbel sängen.
5. vad vill du ändra där inne? Känslan, tapetsera om.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja på båda
c) dator? Ja
d) stereo? faktistk nej spelar bara musik på datorn.
e) telefon? Mobil och hem telefon
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?sunkig jävla gård.

8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover och myser

9. vem förutom du brukar sova i din säng? Min fästman
10. favoritpryl i rummet? Min säng som sagt.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Han hette Roland
2. var har du i din:
a) jackficka just nu?  Nycklar o lite annat.
b) skolväska just nu? använder aldrig väska.
c) handväska eller liknande just nu? Bär på de mesta.
3. vad är du beroende av? Min pojkvän och hund.
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? ingen
6. vad tror du på? Det undrar jag också?
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är kristen
8. vad köpte du senast? cola :)
9. har du nåt husdjur? Min vovve nicke :)
10. vad bor du i? Lägenhet

GREJER
plånbok: en Svart
tandborste: Gul-vit
smycken: Måndas sten.
solglasögon: Inga
underkläder: trosor
nagellack: Inget

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0