I väntan på mat

haha du sjuka människa som skrivit att jag "härmar dig" haha okej? ajaaa :)

Väntar på maten i ugnen & kastrullen idag blir det chickenbits o ris :)
Idag gick jag i nicke o mötte M o hans kompisar från jobbet sen gick vi direkt o simma istället för senare ikväll
Gud så skönt det var när mankom hem o hade redan varit där känns skönt!

Nuu längtar ja så till laaandet. Vi har inte riktigt kommit på vad vi ska äta när vi kommer ut bara eftersom lets dance börjar oo jag vill inte börja med o ställa mig   o laga långmiddag Såå vi får se...

På lördag hade jag tänk laga Köttfärs limpa o potis det är alltid gott =D
Imorn jobbar jag o sen ska jag åka och titta vart jag ska på fredag när jag ska jobba på ett annat ställe så jag hittar dig, sen ska jag handla o packa så allt är färdigt tills fredag då jag kommer hem bara packa kylväskan!!
Läängtar efter att tänka brasan o ligga framför tv,n dääär Gud såå sköönt..



neeej nu måste jag göra curry sås..

sen blir de tv oo om nån timme blir dee GREYS ANATOMÝ !! wieee.....






Kommentarer
Postat av: emelie

så kul att du har fått jobb, baby! Love U

2008-02-28 @ 05:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0