Igår...

Igår kom jag hem runt 11 hämtade upp M hemma sen åkte vi upp till lanet o hämtade hans dator sen iväg till m´s familj o lämnade nicke så han fick vara hos farmor medans vi var o hämtade sängen..

När vi kom hem såå kom min bror med hans mini lastbil som han lånat ifrån jobbet, och m´s pappa. Jag och min bror åkte lastbil o M o hans pappa i bil bakom.. när vi väl komfram till enköping gick det hur smidigt som helst..
Gick på 3 minuter så var vi på väg tillbaka hem igen.
Väl hemma satte min bror o  m ihop sängen på aaa lika lång tid tror jag..
Sen kom m´s mamma med nicke så fikade vi nybakad sockerkaka =)



Senare på kvällen ringde jag på en lägenhet  i bålsta bladet som ville byta en 3a mot en 2a :) o det var marklägenhet...
Jag ringde oo gissa vem det var till min förvåning?? DOM UNDER OSS som klagar oo vi inte alls är överens med....så sa jag bara  ok vi hör av oss HEJ!

Sen åkte vi o stor handlade på willys oo stor handlade,  så nu har vi lite mer mat..
På kvällen vart det pizza lika gott som i fredags hehe :) oo senfick ja mysa med min plutt helakvällen o jag fick fotmassage som han lovat :) o sen såg vi på Andra avenyn o efter det i en annan del av köpiing & sen tillbaka tll filmen o sen la vi oss i sängen och kollade på Wallander som hade börjat!!

Inatt sov vi  i nya sängen det var underbaaaart...
Idag ska jag

Sättta upp anonser om att byta lägeheter & Köpa munsak till nicke. Fixa en till nyckel till bilen & hämta mina grejjer på jobbet. Sen ska jag leka med bengt.. :)
Ikväll blir det simning :) äntligen...



Nu måste jag sluta...

image46
My love

Kommentarer
Postat av: emelie

Hahah så jävla klockrent"Jag ringde oo gissa vem det var till min förvåning?? DOM UNDER OSS " Haha stackare!

2008-02-25 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0