Inte trött

Jag är inte trött, men förstår varför eftersom jag sov sååå länge, men jag klarar iinte av att gå upp =( konstigt...

Har inte gjort ett skit idag :( bara kollat Andra Avenyn avsnitt oo nu har jag bara 7 avsnitt kvar sen är jag i kapp
= ( trist... men men..

Idag provade jag min nya bakmaskin den var jätte fin o funkade jätte bra! Gjorde bullar, inte såå många men jaa några st ialf.. hehe Idag är det ju semel dagen också HATAR semlor hehe men mathias mamma kom hit med 3 st hahah en till mig en till M o en till Nicke hahah men det finns nu 2 st kvar..

Tjaffset angående vår granne har lugna ner sig, men känns fort jävligt obekvämt... =(


Till middag gjorde mathias köttfärs sås och pasta SKIT gott rent ut sagt ;)


Imorn ska vi simma. skönt nu när snoranden har minska lite ialf vi får se hur det går..

 
Ska åka ner till min kära vän Bengan i morgon jag och nicke.. o kolla stranden lite o såå kommer nog bli mysigt så får nicke springa av sig lite ialf, ska nog ta några kort också.. =) älskar kort kort kort*ler* Seen ska vi nog prata lite oo data haha nördar som vi ÄR haha....


På fredag när M kommer hem vid halv 12 ungefär så åker vi på en gång till landet ÅHH Längtar såå ska bli såå skönt... Kommer hem Sönda kväll.. Sen på måndag ska jag ut med bilen till pappa o han ska kolla på den för den ska besiktas sista Feb, hoppas verkligen den går igenom..


Saaaknar Tilda, har inte pratat med Carol seeen ja söndags men ja.. hmm =( kanske ringer dom i morn..



Nu ska ja se ett avsnitt till ooo sen sova...

 Vanilj bullar mums =)


 Min plutt har virat in sig i täcket helt själv, så sööt.

Kommentarer
Postat av: Bengt

Åh vad kul att ni kommer förbi:D Pyss

2008-02-06 @ 11:10:44
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0