Ja & Nej

Åhhh såå uttråkad jag äär... =(

Sitter och göra ingenting vet inte vad jag ska göra, funderar på att kolla in svt o se om dom andra 2 avsnitten av andra avenyn finns uppe..


M ringde i morse o berättade att en kompis som också jobbar på hans jobb har blivit misshandlad i helgen, han hade tydligen varit på sevenElen dåå 5 grabbar hade hoppat på honom..
Vad LIDER man av då?ska man behöva SLÅ IN PANNBENET på folk som slår andra för att dom ska FATTA hur mkt dom sårar andra människor UTAN anledning? ÅH vad arg ja blir..
Omogna jävla SOS barn som inte fått lära sig hur man beteer sig hemma!!
Undra hur många föräldrar som sitter hemma och tror att deras son/ dotter är så SKÄRPT menistället är ute på stan o slår "hjäl" människor.


Jag har fått min mens ?! haha vet ej om jag ska skratta eller gråta.. Ville så gärna ha den oo nu känns det bara konstigt sist var i Sep hmm..... -Men kände på mig att den skulle komma för har haft sådan mens verk oo varit sur o irreterad!
Vi som hade bestämt att gå o simma SUCK altid något i mellan förra veckan var vi inte iväg någon gång för andra problem & att nicke var magsjuk!
Sen vet ja inte om jag kanske åker o badar med Tilda o dom den här veckan också, får se hur mkt de kommer ibland kommer det bara 1-2 dagar hahhaa......


Igår gjorde jag som sagt kyckling& nudlar det vart supergott!!! Verkligen, mathias vart jätte glad nu när han har så många matlådor med Lassagne & Kyckling-nudlar! !



Imorgon som sagt är det Intervjun kl 7 imorn kväll. Idag är jag inte så nervös men imorn kanske?men samtidigt varför ska jag vara de.. hmm  Måste leta upp vägen dit på hitta.se så jag kan ta ut en karta också. M ska köra så slipper jag åka dit själv ialf..


Nog för denna stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0