JAAAA!!!! INTERVJU.......(stavas de så?)

Carol ringde kl 8 o berättade att den pappan som jag pratade med igår angående jobbet hade ringt henne nu oo prata om mig och så, så säger hon att  han ringer nog dig snart o EN sekund senare ringer han på min mobil haha...


Han ville träffa mig så fort som möjligt och o jaa.. Så på Tisdag kl 7 ska jag vara där oo träffa familjen samt lilltjejen..Såå vi får väl se o hoppas på det bästa ska inte ta ut segern i förskott men men :) Fattar inte att jag är så jävla nervös =/ jobbigt....


Ikväll har inte varit någon speciell kväll tycker jag ?! =( vart mest tjaffs o bråk  pgr av en saaak men men de är väl som de är !! Sen blev de film Juno oo den var väl okeeeej..Oo tacos o så har vi nyss ätit Cheescake..


Imorn kommer Carol & Tilda hit en stund o fikar oo sen vet jag inte va dom händer Lets dance på kvällen ialf..





Som sagt så var vi ju hos vetrinären idag o Nicke var uttorkad såå han fick 1½liters dropp samt antibiotika.. han fick med sig ett kost tillskott hem samt recept på mer antibiotka som vi ska hämta ut i morgon ska även passa på att köpa ett nytt fästinghalsband! Hittade en Riktigt Fästing på honom ida de va nästan läskigt den var såå synlig.
Så ialf så åkte han på en rejäl magsjuka ooo det var tydligen något som gick i Bålsta så kanske inte så konstigt då??


Nu ligger hani soffan o har inte kräkts sen i morde SKÖÖNT hoppas de kanske kan bli en lugn kväll..Skulle vara skön!!



Får se om de blir jobb för M i helgen isåfall ska ja ner till bengt, osåå beror lite på nicke. På sönda åker ja nog ut till mamma oo tilda o hälsar på lite!!




Näää nu är jag mest glad att det gick så snabbt hehe... Han kanske helt ändrar sig när han ser mej, men men vi får se!!






/ Ig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0