jobb?

dom ringde nyss från www.jag.se ett jobb jag sökt där..

En 6årig rörelsehindrad flicka =) Dom bodde  i sollentuna..
Han tycker jag verkade intresant eftersom tjejen använde tecken som stöd oo jag har ju teckenspråk som en merit =D såå glad..
såå jäkla nervös bara....

75% tjänst men vi får se ska inte ta ut glädjen i förskott...... Han sa ringer inte jag dig sååå ring mej för då har det kommit något annat i vägen..



Åhhh nu fick jag värsta drömmarna... EGEN LÖÖÖN WOW !!!!!! hahahah



wiie.. HOPPPPAS tääänk om man skulle få chansen att jobba med det man VILL

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tur att du har döv bror att du slipper gå på nån teckenspråk kurs ;) Hoppas att du får jobbet!

2008-02-13 @ 22:09:43
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0