Kräkts, Magont

Har sådan magont kan inte förstå vad som är fel?plus att jag har haft mensverk hela dagen men inget mer händer.
Nicke ligger på golvet helt utslagen, har har kräkts hela dagen i stort sätt för han är inte riktigt kompis med sitt nya foder ännu men de kommer.. Vi provar lite med ris o såå :) De blir bra..

I morse åkte jag ut till pappa för han skulle kolla min bil, vii började kolla bilar på blocket VILL HA NY BIL=( fyfan om den inte går igenom besiktningen alltså ååh...  Efter att pappa hållt på o pilla ett tag såå kom han åt jordsäkrningen oo satte på larmet på bilen haha  o då måste man ha dosan till såå jag var tvungen att åka hem o leta efter dosan när ja kommer till vår parkering märker jag att Mina nycklar är hemma hos mamma o pappa haha !! Ialf jag väntar på att mathia ska sluta så åker vi hem hit ii letar ihjäl osss men nää hittar den inte vi åker ut tillbaka till pappa oo han lyckades fixa till det ialf. sköönt.. Såå åt vi mat med pappa eftersom han är själv o mamma jobbar till 8 varje måndag =(......
vi kollade på film samtidigt, myysigt fast den söööög sen skyndade vi oss hem oo tittade på Andra avenyn kl 8 oo sen sista delen av Om Mitt Hjärta !!!!!



Imorn blir de till o leta jobb hela dagen & tvätta ska jag göra!


Nu ska jag ut med Nickeee stackarn han kräkt just NUU..=(






Skulle vara kul du som skrev ANONYMT om du kunde skriva ditt namn nästa gång ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja förlåt ida, men glömde inte bort bloggadressen iaf, viktig greh;)

2008-02-12 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0