KUL

att de va lite folk som skrev ialf, hehe.. Ja någon måste nog tala om var ja ser hur många läsare man har?Jag hittar inte de... HAHA  =/

Klocka är nu 00.20 oo M är ute med Nicke o går.. Vi har sett letsdance oo rikard o cissi åkte de gjorde mig riktigt besviken hade trott att dom skulle gå o vinn a:O såå de kom som en chock..
Efter letsdance såå började vi titta på en film som hette wedding dates något sånt =/ meen jag orkar inte kolla färdigt så jag gick till duschen i ställde mig en kvart  o värmde mig *äälskar  o duscha varmt*.. oo nu ska vi snart gå o sova..
Längtar tills nästa freda dåå vi får vår nya dubbelsäng WIIE ! kommer bli sååå mkt skönare....


Imorn är de melodifestivalen får se om vi blir hemma men de tror jag!




Nuuu kom in så nu måste jag sluta!




Natti natti Muss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0