LÅÅÅNG O BRAAAA DAG *LER*

Dagen började med att jag gick upp vid halv 10.. Bengan ringde så vi pratade lite tills mitt batteri la av hehe, ja ringde o bokade av min tid för intervjun på söndag morgon :) oo sen ringde jag till damen på komunen. Berättade vem jag var osv oo sen bad hon mig skicka in mina betyg o cv o sådant till hennes mail sen under tiden frågade hon vad jag gjorde annars om dagarna?så sa jag att jag letar jobb som F-N oo är klar undersköterska.. Då ändrade hon sig snabbt o saa ne vi skiter i de där vi bokar upp en tid för möte iställe på en gång? Kan du komma kl 1 idag? Ja vist tänkte jag  o gick dit..

väl kom dit gick de som en dans på rosor, de behövde folk o jag fick genast mina första tider. så kalla de JOBB skulle jag göra.. Ska gå tillsammans med en annan assistent hos en dam Tisdag sen på torsdag är jag själv hos henne & på fredag ska jag till en man...
DET KOM SÅ FORT.. Jätte glad att det är så nära... Skööönt nu har jag kommit in någonstans!

rätt så bra lön tycker jag själv samt ob tillägg på helger o kvällar :) Fan vaa skönt som en lättnad...

Till råga på att ringer pappa o säger att han hittat bil som vi ska o kolla på i morn i kööööping hehe .. Vart som en KANON dag.. Har väntat på en sån som denna....... Jätte glad...


OOOCCCH på sönda hämtar vi nya sängen ÅHHH längtar.


Imorn åker M på lan efter att vi varit o kollat på bilen, sen sticker ja o Nicke ner till Bengan oo myser med mat o tv.... El  vi ska ses i centrum först för att gå på Ica...


Kanon heeeelg såå glad..


Morgondagens uppgift är att ringa flickans mamma i uppsala som jag skulle på intervju hos på måndag men de är ingen mening nu..


Morn
* Banken kl 09.30
* Hem & tvätta kl 10.30-13-30
*När M kommer hem ska vi skruva isär vår gamla säng.
*Sen nör tvätten e klar blir det och titta på bil.
*Hem till ica med bengt sen hem till henne.
*Lets dance, film & MAAT ..


Lördaag:
* Tilda kommer på morgonen vi går o badar.
* Efter det skjussar jag hem henne o sen sover ja hos mamma och pappa.
*DÄR ska vi äta tacos & se melodifestivalen.

Söndag:
Jag och pappa åker o hämtar M för att åka o hämta vår nya säng =D





wiie älskar att ha saker planerade livet är såååå mkt roligare dåå tycker JAG !:)




Trevlig helg på er...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att allt går bra nu:D ikväll blir det myys:D men vad fan ska vi äta?:D

2008-02-22 @ 10:36:43
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0