lörDAG !

Sitter och äter upp resterna  från igår lax med potatis o sås ;) I ugnen står det lassagne som jag för FÖRSTA gången i mitt liv gör för jag är inte speciellt förtjust i de blää. Men M har tjatat så länge så de ska bli hans mat idag oo massa matlådor förhoppnings vis...

Imorse sov ja till kl 8 då nicke ville ut såå M gick ut med honom o satte sig o spela sen ja sov i sängen kanske 1 timme o sen tog ja täcket o la mej o soffan o sov 3 timmar till hehe ja till halv 12 ungefär =D hehe sköööönt.. Seeen kurrade magen såå då var de dags för frukost o duusch.

kl 1 ungefär tog ja och nicke bilen ner till Bengt min vän oo umgicks med henne,det var så länge sen vii sågs..
Vii pratade skit o åt korv med bröd & seen gick vi ner till stranden en timme ca ooo sen hem o drack tee det var jätte gott ! .. Jag åkte hem vid 5 ungefär o börja med maten.

Mamma har ringt o frågat om v ville komma o kolla om ville komma ut och titta på melodifestivalen med henne oo efter det är det Se upp för dårarna, dårarna stängs.. älskar den filmer. såå vi sover nog kvar där så ja kan hälsa på Tilda i morn också... :) skönare än o va hemma. Senare i morn ska vi på kalas hos M´s kusin som ja tänkte hoppa över först men tror ja följer med ändå..




Nicke är mkt bättre i magen, bra avföring och inge mer kräks.. Nu längtar han efter att åka till mormor :) hihi...




Bengan min vän har Lyckats få en E.M.D åt mej med All For Love... wiieee såå glad oo sen hade hon Petter med Lustig  *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0