Min o min voffa lörda

-Somnade kl 5i morse då M kom från lanet då gick jag från soffan till sängen..Oo äntligen kom han o höll om mig o värme mig som ja längtat efter..
vi sov till kl 10 sen var de lördaga mys som vanligt =D älskaar oo dra mig...

Sen vart de mys lördags frukost med bagetter osv =)

Sen började M att plocka isär vår säng som ska upp på vinden sen åkte vi slängde gamla säng ramen på tippen...
Jag fixade till lite hemma. Sen började vi plocka upp alla lådor som skulle burits upp för länge sen upp på vinden som stått i klädkammaren & ballkongen tunga som fan var de.. Det var saker från det ja rensade i höstas samt granen och julsakerna som bars upp nu samt vi gjorde ordning så sängen kommer upp dit i morgon... Aå de inte blir dubbelt så mkt arbete i morn sköööönt !!! 

Nu är jag hos bengan igen har skjusssat tilbaka M till lanet..

Kl 6 ska vi käka  midda med min bror o hans sambo hos mamma o papapa sen sover nicke o jag kvar där, Vi ska äta tacoooooooos älskar muums... Seeeen ska vi se melodifestivalen..

Imorn ska ta torka ur vår nya bil o sen ska jag flytta över sakerna från gamla til nya bilen.

Seeen ska vi o hämta sängen..LÄNGTAr.

så ikväll blir vi utan husse/älskling.. Nicke får gosa med mormor istället..



Neej nu ska vi på promenad  sen ska ja skjussa ut Bengt till tåge som ska till kista...
pusspusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0