min onsdag

Imorse kom pappa och hämtade mig så fixade vi papprerna på banken oo sen mötte ja carol där o hon fråga om ja inte kunde följa med till jakan??
Ja vist då tänkte jag...

vi åkte tillen tyg affär o kollade lite, seen åkte vi till Veddesta oo kolla lite köpte ny present till pappa, oo sen gick vi lite på ÖB =) köpte täcke till nicke såå fint ....



På vägen hem stannade vi på Ikea  o käkade lunch i fikade, carol bjöd.. Det var sååååå mysigt vi har jämt så mkt att prata om när vi ses då och då..
Sen fick jag hem min potatis skalare som jag beställt med tapperwere..

Sen när vi kom hem såå hämtade jag mathias så åkte vi till kyropraktorn, d såg bra ut idag skönt för M ialf..

Ikväll så har m haft ett par kompisar här o kolla på dvd mendans ja kolla andra avenyn oo sen gick vi o simma..O FYY så mkt folk det var där..


Såå himla ledsen oo orolig för en sak, vill inte skriva varför försn jag själv vet?! men jaa=( faan tänk om de är allvarligt..... tankan av att förlora dig <3 ALDRIg.. ska inte tänka på de men men..

Imorn ska ja ut till pappa o leka kanske städa bilen om ja kommer in med bilen i garaget, oo sen ska han få sin present...
Sen ska jag till Lidl o handla oo till systemet för att handla in till Landet på freda, sen ska jag till banken  o fråga vad FAN de håller på med. De skickar ut min ÅRS besked till en gammal kompis från 9an??? öhhhhh som om vi hade kontot ihop. dom har nog VERKLIGEN fått något om bakfoten..
 på kvällen ska vi hem till  m´s föräldrar o hämta Nyckeln till landet o kylväskan!
Hoppas ja hinner komma iväg till bengan i morn, de förstår bara inte de är SÅÅ mkt just nu ;(


Nu är de andra avenynn ooo sen ut me nicke o  sen sova...



Kyss mej i arslet o adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0