Sleep

Trött som fan ska snart gå olägga mig eftersom jag bara sov mellan 5 i morse o fram till kl 10..

Fick mkt gjort idag ialf.. Nicke och jag är ute på landet oo myser, vi har ätit tacos de va lika gott som vanlig. Till efterätt blev de maräng swish till melodifestivalen...

Grymt Glad att Frida & Moggglie - Upp & Hoppa kom till globen. Riktigt kul för henne..
annars var det mest röt ägg med ikväll ingen hitt..

Just nu sitter Jag o pappa o ser på days after too morrow(stavas de så?) haha....



Jätte trött i ryggen för allt bärande idag,
längtar så tills i morn då vi får hem vår nya säng ska bli så underbart skööööönt.. Ska mysa i den hela kvällen till tv´n...



Just nu längtar jag efter M fast jag e lite smått ireterad =( <3..




Här får ni liter bilder ialf.
image42
gud vad jag Älskar bilden hahahah

image44
Min nya pingla.

image45
Den bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0