sol igen *ler*

godmorgon..
INATT HAR JAG SOVIT JAAAA!!! vilken lycka första natten på hela veckan. Men jag har åkt på
NACKSPÄRR istället =( det är inte vanligt för min del ?! hmmm....

Solen lyser idag vet inte om det är kallt de är så trist..





Nu ska jag ge nicke sitt ris han e hungrig & seen medans han äter upp de såå ska jag göra mej i ordning och sen blir de en liten promenad och sen kommer Tilda & Carol o hälsar på *ler*



Senare i eftermiddag hoppas jag på promenader och sen måste jag till apoteket o hämta ut nickes medicin..




M ska intej obba blev ej såå,, =/ Kaos på jobbet tydligen någon som sagt upp sig såååå de står stilla haha... så går de när man lägger för mkt ansvar på en person?!
Så i mornn blir de o åka ner till Bengan en stund sen har ja lova M att göra Lassagne till honom *uuuuh*
Ooo sen blir de melodifestivalen och på sönda blir de väl kalas hos M´s Kusin.. Vill inte men men....





Nä skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra fredag! :)

2008-02-15 @ 10:17:41
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0