suck

Sitter ute hos far min oo har städat bilen, damsög som fan har aldrig varit med om värre sugare FYFAN :O den tog ingeeet. Men det var någo lunda okejj ialf.. Sen när jag lyfte på golv plattan(eller vad  det heter som man har fötterna på) såå var det massor med vatten på golvet, suck såå någonstans så läcker det in?! Blir gaaalen men de är väl smällar man får ta när det är en gammal bil!
Sen gjorde jag ordning med fårpäls på sätet för nicke så det inte blir skitit! Den ska besiktas sista Feb såå vi får väl se hur de går också =/

Nu är pappa hemma igen han har varit o bestikat  min brors bil o medans tittade jag på sista avsnittet av andra avenyn så nu är de SLUT =( trriist..
Sen kom min morbror på besök o skulle hämta ett par termobrallor som mina kusiner glömde när dom var på min 20års fest men domlåg hemma hos mig haha
*uups*

Så när han gått så ska jag och pappa titta färdigt på en film vi börja kolla på sen ska jag åka hem.
Förs Lidl oo handla in för landet & helgen oo sen banken o fixa mitt konto o fråga vad dom håller på med?!?!
Seen blir de systemet ska köpa vin ut till landet.


Vi åker ut i morgon när M kommer hem, de blir nog jag som kör ut =/ hmm.. men de ska nog gå bra!!


I kväll ska vi hem till svärfar o svärmor o hämta kylväskan som sagt o nyckeln till landet!




Jalla bye hahaha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0