todeluu

Morsning korsning på er, vädret e skiiit usch men de kan inte vara sol varje dag, i morn skulle de blir strålande sol o då jobbar jag till kl 12 så..
Sovit konstigt inatt har rullat runt o vaknat flera gånger..
Just nu sitter jag o lyssnar på en sjuukt bra låt..ryyyyser.. tyvär vet jag inte vad han heter men men bra är de!
Som sagt jobbade till kl 17 igår o M hämtade upp mig så åkte vi direkt till visningen o vi var först på plast oo vi pratade o såå det var jätte mysigt men precis lika stort som det här 70.4 har vi här o de var 70.7 så nej de sket vi i..
Vi ska på nästa visning på måndag men vi hoppar nog den!
Jobbet gick bra vi får se i morn ska jag jobba tillsammans med " chefen" hon skulle hjälpa mig att ta upp damen och såå sen skulle vi vara bara hon och jag  så vi får väl se...

På fredag jobbar jag hos en man i gamla bålsta mellan 8-16 oo sen efter de ska jag snabbt hem o sen ska vi åka till landet, vi kommer komma ut rätt sent men men spelar ingen roll... Det blir M som kör denna gång oo vi åker ju nya bilen med sterio såå wiee=D Läängtar så mkt...

Imorn måste jag handla till landet o såå kanske blir lidl orkar inte åka till Willys...


Idag tänkte jag inte göra så mkt finns inte så mkt o göra ska se vad jag ska hitta på för middag oo sen ikväll blir de SIMNING äntligen!!!!!! nu har det varit alldelles för mkt problem ivägen så...


Nä nu ska ja o voff ut .

Tänkte fråga om NÅGON vet hur man lägger upp en YOUTUBE video?? hmm...



¤¤ Nog för mig ¤¤

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härmapa

2008-02-27 @ 11:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0