Trött o min vän Beeengt

Är hos min vän Bengt men just nu är hon uppe hos sin syster med min vovve :) oo kissar lite ute.. Jag o nicke ska hem om en stund, vi har ätit pizza och druckit coola de  var länge sen.. Sen kollade vi på lets dance ooo lite annat..

En sak är säker vi behöver inge sprit för at ha kul.. Lite övertrött oo en bihålls inflammation räcker*hhahahah* ..


Som sagt vi var iväg i köping ida o faan va de blåser läskigt hela bilen drog....
Vi köpte bilen men de vaaaa litr krångligt att ställa på bilen o sånt shit... Men sen körde M bilen hem oo så :) Kändes som att köra en NY bil vilken skillnad haha mot att ha kört volvo nu i ett halv år haha som en traktor..
Riktigt glad över bilen !! Min nya bil Nissan Almera .. :) Bild kommer nog senare ;)

M är på lan o kommer hem i natt...

Imorn blev de ingen badning med  Tilda de får vi ta en annan gång men men hittar på något innan ja ska ut till mamma o pappa oo käka midda o sova där!
PÅ dan ska vi skruva isär vår gamla säng ialf oo sen ska ja va en stund med bengt också...

PÅ söönda blir de SÄNG ååhhh.......


Nääää nu skA Ja kolla efter lite annat oo sen åka hem  o lägga mig framför tv tills min man kommer hem...


Pusssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: emelie

"haha snart ska jag gå hem" haha bara 2 ½ timme senare:D kuul vi hade det igår stumpan:D Pyss

2008-02-23 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0