värk!

Jävla helvetes mens värk. Nu har det kommit och ingen simning vart de :(




Jag är jätte trött oo orkar inget. Till middag vart det ponnfritt o stekt korv..

Har bara sådan lust o gå upp och köpa en COLA, är så sugen på det..



Kl 8 är det  outsider o de tänkte jag se o sen gå ut med nicke och seen försöka sova istället för att somna här i soffan...



Ingen jäkla sol vart det idag heller :( men mkt mildare o de va skönt men på eftermiddag började det blåsa oo regna det var mindre kul,

På dagen efter att jag sett måndagens & tisdagens andra avenyn avsnitt såå åkte jag hem till tilda o lekte en stund ja oo carol pratade skit som vanligt, Vi kollade kryssningar men de e så dyrt fast man tar sista minuten ?!
Sen hem till pappa för att skriva ut vägbeskrivning för i morn.



Nuuuu har vi fått sagt för oss att vi ska hämta sängen på sönda i ställe, ja som ville sova i ny säng ihelgen...




Nu har jag inga fingrar kvar, blir iskall när ja sitter vid datorn..

Chio Bella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0