Vem är ni?

För 1½ timme sen var jag nere vi stranden ooch lekte med nicke en massa det var jätte skönt.
Synen utanför fönstret nu är STORM SNÖÖ O BLÅSER ? Okeej vad fan är de här. Från solvåååår til SNÖ STORM?


Jag  vet inte vad det är med mig, dagarna bara går och jag kan inte bara sitta här. Jag måste göra något, ja får panik?! suuck.. Vill hitta på saker så vet ja inte vad, får sådan ÅNGEST .....



Blev så arg för M följde inte med ut med nicke till stranden för han vil igentligen inte oo tar sån tid på sig oo då blir ja bara irreterad han går innanför dörren oo sätter sig vid sin dumburk?! Man ska va glad om jackan hänger på kroken i hallen, oo alla gamla matlådor som ligger i ryggan över hela helgen som han plockar upp måndag morgon fullt på diskbänken!!
Faaan är som ett jävla barn o ta hand om? o varför jag gör det. Jo för att jag hatar när saker inte står där dom ska.. oo När disken inte diskas på EN gång. HATAR rester med mat kvar för man får DISKA dubbelt så långtid när man ska försöka få bort de där?är de kul NEJ!! sååå diska ALLTID....

Ialf så vart jag arg, oo när jag kom hem gjorde jag en sockerkaka.. O jag lyckades, brukar alltid blir bränd på ovansidan i i den är den inte färdig men denna vart de såå  det var lite kul..
 Har varit o hämtar nickes medicin och köpt fästinghalsband nu..


Ska nog lägga mig i soffan med datorn på magen o titta på Gossipgirl avsnitt 11 eller  någon annan serie jag har hemma. Får se vad det blir. Om en stund ska jag laga Potatis Lax & Hollandiesås , Mums... *ler*
Sen blir de lets dance ikväll..


Jag tänker då inte sitta framför min dumburk hela helgen tycker jag sitter här varje dag annars?men vad mer kan man göra några förslag förutom att roa nicke men han vil ju också vara i fred....




En fråga.. Kommer Säkerligen inte få någe svar ( pgr av er LATHET)


Kan ni tala om vilka ni är som läser min blogg skulle va kul o se hur många/några som läser den.. Ett ord bara ett nåttt. Men lämna ett spår  vettja ;)
Har nämligen ingen aning var man kollar hur många besökare man har på sin blogg någon annan som vet???


Nu ska jag ta mig en bit.. Kyssmej i arslet & adjöö.....


Kommentarer
Postat av: Gossip Girl

Gossip Girl here..
På min blogg hittar du det senaste skvallret om kändisar&bloggare

2008-02-15 @ 16:45:02
URL: http://recommend.blogg.se
Postat av: atena

klickade in mig precis :)

2008-02-15 @ 16:47:21
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: Karrå ;L

Första gången jag kikade förbi i din blogg må jag säga, ska läsa lite granna av det du skrivt, alltid lika kul :)Du kan ju kolla statistiken över hur många besökare du har, och hur många unika besökare du har, på din sida, fast det kanske du visste om :) Trevlig dag.

2008-02-15 @ 16:47:58
URL: http://hellosorju.blogg.se
Postat av: Martina

här har du en trogen läsare :D

2008-02-15 @ 18:50:07
Postat av: Anna

Har samma problem med min kille med matlåder och annat skit som dom inte tar bort!
Dom har nog inte dom egenskaperna att ta bort sån skit och hjälpa till riktigt ordentligt....

2008-02-15 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0