wie

MOOT STRANDEN :) jaa o bengt ska ner på stranden nu med nicke..

Vi har varit i centrum oo satt upp lappar om byta lägenhet nu :)
samt jag skulle ju fixa en extra nyckel el hur hah 800 kr GLÖM DE..
Samt skulle fixa något antiskäll halsband som kostar 1000 KR FYFAN :O mååååste köpa de ändå men men....


HITTAT 2 hus på hemnet idag *ler* vi ska på båda visningarna o sen får vi se =) vi har anmält oss ialf...

Ikväl blir de simning oo seen ska jag se 2 avsnitt av andra avenyn ;)  Samt ska förbi bålsta bladet nu o lämna in grejjen de hade lunchstängt förut...
O sen ska jag förbi mitt gamla jobb vill igentligen inte men men =( måste hämta ett brev som ja måste få med mej ner till arbetsförmedlingen i morn kl 2...




I helgen blir de LAndet!! lÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTaaaaar.. <3

Imorn blir de jobb =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0