. . .

Nu har vi ätit upp blodpuddingen ingen höjdare men det går ner =/ ..
Om en halv timme ska vi gå o simma, ska bli skönt o blöta sig liiiitee hoppas bara det inte är så mkt folk..



Idag har jag damsugit o handlat..

Imorn blir de arbetsförmedlingen....




Kolla på e ny mini polis serie som heter Anna Holt med Petra nilzen med.. Har sett avsnitt 1,2,3 oo väntar på 4,5,6 nu =)

Får se om tilda kommer jag tror inte det, =( men men vad ska man göra?!?!...Trist bara hade längtat så mkt.



Imorn bitti TROR jag att ja ska gå och simma mellan 06. ¨ 08 får se om jag kommee upp bara tror inte det är så mkt folk där...




M letar lika mkt nytt jobb som ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0