AbOuT tHiS dAAy

Vaknade denna sönda efter att jag sovit jätte skönt oo inte vaknat en endas gång innan, kl var kvart i 11 så mathias gick upp och jag såg genom köks fönstret att solen bara lyser o de är blåå himmel man blir så glad av bara lite ljus... vi åt frukost oo sen fick jag massage av mathias som var jätte skön som slutade ii ... ;) haha
Vi skulle lätt kunnat tagit en lång promenad i det fina vädret men näää nicke e ju dålig så de får vi ta en annan gång :/
Vi åkte o storhandlade & kom hem o packade in allt o så jag satte mig o kollade på Ciao Bella den var faktiskt riktigt roolig den hade sina skämt haha..
Efter det så for vi hem till svärfar/mor ooo va där kanske i en halvtimme..Sen kom vi hem o började med maten, när jag ser att filmerna'(hyr filmerna) ligger på borden FAAAN o mathias springer upp till godismonsret på en gång kl var 7 oo de ska senast vara inne kl 6 men de sa inget :) som tur var..
Maten vart super good o samtidigt tittade vi på de nya programmet Singing beee de var riktigt kul faktiskt hehe... (vilka nördar de finns ;) )

Sen fick vi för oss att göra Friterad banan, annanas oo glass de vart super smarrigt så tittade vi på söndaga filmer som tog slut för ett tag sendan den var bra;) men fy hur kan man göra så??? usch...

Nu ligger M i sängen oo sover nicke ligger på golvet o tuggar ben för fullt vi har precis varit ute.
I morgon ska jag upp kl 07,30 så ja måste sovaaa nu..


Det var en helt underbar helg hemma.. åhhh..

Me loves uu more days for days hahahaha svengelska ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0