dagen första inlägg..

Idag är ingen bra dag suck, ALLT  suger fråga ej varför så är det bara..
Fick riktig mens verk idag också såå hoppas på denna månad WOOW mens 2 månader på raad.


Har precis duschar har så ont i huvudet o det har jag inte ofta direkt, tog den sista alvedon också så måste köpas nytt..
Ikväll ska vi till tilda på tappewere paarty iii pimpla vin mums om ja fort inte mår skit dåå täänker jag bara mysa med tilda.
Imorgon blir det tacos hemma hos Frey älskar taacoos.. sen blir de onethreehill hela daagen ;)

Idag har jag ägnat mig åt serien tusenbröder som jag fått hem, 10 avsnitt vi har bara självaste filmen tusenbröder men detta är hur allt blev som de blev..

aja kanon serie ialf.


hejpaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0