femtiosexminuteritolv

Vaknade kl 9 av att nicke drömde oo skällde på sig själv. pucko hund..
Gick upp o satte på tv o tittade på eftertio där var Helena bergström gäst hon e ju bara såååå bäst =D tänker bara på heartbreak hotel som jag såg här om dagen, o sen fick jag veta att det är hon och en till som gjort filmen
Se upp för dårarna.. Jag tycker hon e sååå jäkla coool hon e en bra skådis, som sagt svenska filmer är de bäst ;)
 
Klockan var kanske 10 då tog jag och nicke en promead upp till centrum så sprang jag in  o hämtade paketet de var stort hehe... Nicke satt som ett ljus utanför sa ingenting tills han såg att jag kom då börja han sitt bebis skall oo bara pep oo per som om jag varit borta flera timmar haha såå söt man blir så glad.. 'jag var inne kanske max 1minut hahaha...

One Three hill box står här men jag vågar inte kolla för då är den slut sen HAHAHA... Som jag väntat på denna hehe.. Har bokat den sen oktober oo nu e den här när jag sett denna då är det bara 1årkvar till sässong 5 =/ haha... Men ska se den i helgen tänkte jag.

Senare idag ska jag åka o hämta upp M så ska vi åka till Barkaby oo byta pappas present han fick en skjorta men den var för liten men jag har en annan present istället men  den kommer i efterhand :)


föresten paketet som jag hämtade var ju pusslet som jag beställde för ett par dagar sedan ooo bilden var jätte stor det var färdiglagt pussel, samt det var såå coolt för att pusslet var liksom ii foto inte i plast aktitgt utan foto skit coolt.såå senare ska ja göra en likadan med tilda o mig på, bilden var jätte finvart jätte nöjd.

 Nää nu ska jag leta jobb :) har hittat ett här nära som jag e mkt intreserad av så ska skicka in den på fredag då min ansökan ligger på min dator.. Sen ska jag titta på filmern Darliing ;)

imorn e de helg igen =D

hejsvejs leverpastej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0