FÖDELSEDAGS BARN !

IDAG är det den 3ejanuari 2008 Vilket gör att jag fyller 20 år idag, wihuuuu.. & gissa vad de är världens jävla snökaos ute =( suuuuck..... dagen var planerad så att vi skulle åka in till stan & gå på fjärils huset i stan jag mathias o tilda med familj men vi hoppar det pågrund av vädret.. Istället vart det sigtuna med massa café & åka pulkaaa Myyyyyyys..

Jag vaknade kl 9 i morse av atta mathias kom in med en bricka med ljus oo kort oooo blommor o sjöng för mig*ler* världens finaste kort, så fick ja pengar till bärbara datorn som jag spar pengar till !! Sen frukost med nybakta bagetter och varm choklad jätte mysigt just nu sitter vi o väntar på att fredrk ska hämta oss tildas pappa för han är ute o plogar men hämtar upp oss när vi slutar! Nicke ska vara hos sin dagmatte idag han älskar att vara där såå de gör inget o gissa om han vart glad när snön kom ojojoj han rullar o har sig!


Ikväll kl 19.00 har vi  bokat bord på rhodos resturang för att äta 9styckna, mathias jag, hans familj och min mamma o pappa samt min bror o hans tjej hon fyller också år idag =D sååå de ska bli mys !! Sen på lörda ska jag ju haa släkt&vänn festen .. Lääängtar..


Igår gjorde jag mina naglar blev bra, samt att jag bokade tid för hår  förlängning på tisdag kl halv 12 får se hur de blir annars avbokar jag det, kommer få 1½ dm längre hår då *ler* skulle vaaaa nice....hihi...
Men vi får se... Först datorn sen får vi se..



På tal om nyår, det var så där okej middageno allt var super oo allt.. sen gick vi hem osv tänker inte komentera folket men men, ett av mina o mathias nyårs löften är att varamed vuxna mäniskor nästa år :) & med nicke.. SKönt ändå att han var ute på landet hos mina föräldrar han hade blivit lite orolig efter ett tag o den när dom skulle gå o lägga sig hade han hoppat upp mellan dom o lagt  sig sen blev de för varmt haha....... såå jaaa de blev som de blev. Därför valde jag också att avblosa min fest för mina vänner på lördag kände inte at de var till beehov bara ett måste sååå jag ville inte längre..


Igår var vi ute hos carol o hälsade på wiktor köpte min skärm till datorn han vart glado jag med =D .. Sen helt plötsligt var det pizza time, såå mathias åkte till baka o köpte pizza för 9 personer haha min pappa var där me hehe.... sen skulle vi börja dra oss hem runtkl halv 10 för mathias ville se film dåå säger fredrik att sätt på den häär så vi vart kvar till 23.30 istället haha men men mys är det alltid att vara där..

Carol o fredrik var hos carols brorsa på nyår men vi hade frågat vad dom skulle göra bara någon fdag innan men dom skulle iväg, sen hade fredrik ångrat sigo sagt till carol att han ville vara med oss istället sen berättade carol att vi hade planerat med andra såå de vart inget men jag hade mycket hellre varit där ute med tilda sååååå mysigt....... men men misstaget är gjort ;) HAHA!! jag tänker då aldrig hålla i en fest på nyår igen ialf..


Näää nu ska ja sluta för vi ska alldelses snart sluta...

pusspuss den här dan kommer bli den bästa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen Ida! :)
Hälsningar från Spanien!

2008-01-03 @ 13:25:16
Postat av: Anonym

fy fan vad löjlig du är!

2008-01-03 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0