Förkyld el nått

Är precis vad jag är, pallar inte betala för att gå till vårdcentralen heller för deras svar är ändå Jaa de är ett virus finns inget att göra åt så hej hej SUCK..

hostar som faan har träningsvärk i bröst muskeln nuu =( oooo har blivit snorig, igår kom mathias hem med ett helt rör  alvedon i från jobbet ialf YEES !!

om en halv timme ska jag till arb-med.. Får se om hon hör vad jag säger haha ??!!




Vem fan är det som inte kan stå för sitt namn?stör min blogg dig sååå stick i briinn..
Kan lätt ta reda på vem du är ialf eftersom du inte e så smart  ;) eftersom du har gett ifrån dig din IP adress din nöööööt....


Imorn ere FREDA jaaa... får se hur helgen blir, blir ialf Ikea på lörda med mamam <3


fick världens sms imorse ÅHH my babe... <3 Heela daaagen vart såå mkt roligare..

Kommentarer
Postat av: din brors fru

åh vad det känns bra o säga din brors fru :D ja du måste verkligen krya på dej! nån ide vad jag ska köpa till bennie när han snart fyller år?!?.. hehe puss!

2008-01-24 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0