Fredagkväll

Har precis kollat färdigt på Let´s Dance det var ialf rätt person som åkte..
Nu ska jag när som helst gå och lägga mig, e skit trött sen ska jag iväg i morgon bitti  som sagt med mamma min, till ikea oo lite annat!

Hoostar fort som en gris har sån träningsvärk ii brösten =(..

Imorse var vi hos vetrinären dom var nöjda med bilderna men hon viste hon riktigt hon tyckte att sprickan i sig hade blivit större att det hade blivit mkt större i mellan (skivorna) som består av hans skulderblad.
Men vi får se hon skulle be hennes kolegor titta på måndag så skulle dom höra av sig till mig.. Bara hoppas på de bästa !

Efter det åkte vi till stora ICA MAX i enköping, där vi handlade lite..
Ikväll hade vi plock kväll med lite allt möjligt, räkor kycklig klubbor,bagette o massa annat mums :)

såå ja nu var det helg igen, imorgon kväll sover vi hos min mamma oo så, vi ska väl se Götakanal =D hihii..
Mamma e ensam för pappa är i örebro hos min brorsamt hans fru :)


Imorn ska jag också passa på att köpa ramar till mina fotografier som jag beställde dom var lite för höga men mathias sa att vi kunde fxa till det på hans jobb för dom hade sådan där ordentlig skärare..


Näää nu rinner snoret oo ja måste SOVA !!


pusss

image23

Mitt lilla hjärta, KOSTA va DU vill men jag älskar dig oo du är mammas ALLT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0