Godkväll

Vi har precis kommit hem från kalas ute i häggeby, mys mys.. först var vi o hälsade på hos tilda det var alltid lika mys.
nu är det bestämt hon kommer hit på onsdag kväll oo stannar nog till söndag..

Idag har jag inte gjort ett skit mått så jäkla illa, har kollat jobb oo sen duscha o såå, lagat mat o lite till..
Idag kom min efter längtade ONE THREE HILL BOXEN jääääääää... såå i helgen blir de filmraaace haha..
samt att pussel bilden på nicke som ja beställde ligger uppe på posten som jag ska gå o hämta i morgon bitti..


På fredag ska vi ut till carol för hon ska ha taperware Party med lite vin oo såå... såå vi ska dit, sen på lördag o söndag blir de fiiiilm hihih... föör vi tog med oss hårddisken till pappa o tog en massa filmer närmare 12 st bestämt.. Mathias som lärt mig att bli en riktig filmnörd hahaha.. inte bra inte bra !!


sitter här i min baddräkt haha som ja köpte för mkt länge sen som jag ska ha oo simma i, håller på att mjukna upp den lite  ;)


Nä skriver mer imorn..

Haajsvaaajss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mål och möjligheten :) det innebär att jag ska se vad finns för jobb här i skåne.. orkar ej förklara vad det är :D

2008-01-17 @ 11:56:22
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0