Home

Nu har vi kommit hem..

Packat upp  allt vi har ändå varit borta sen ii måndags såå, mathias sitter just nu o spelar datapspel o jag tttter brevid oo pillar lite.

Ska snart duscha tänke jag oo ta ett bad då sen promenad med nicke, han har börja halta igen.. Han har nog ondare än han själv tycker :( han sätter sig ner ibland oo bara suckar oo lyfter upp tassen. Nu är vi hemma och tar det lungt på måndag kommer min pappa hit så han åker till vetrinären med oss.. o fixar alla papper samtidigt in till folksam..

Idag ska vi laga Lax Pressad potatis & sås. mums.. Sen bara hemma ooo ta det lungt för nickes skull också..


Ska betala in räkning nuu har köpt hem  High School Musical 2 på dvd ;) så nu har jag båda 2 ....
Iveckan kommer one three hill boxen sässong 4 wie =D Så den ska jag betala nu..

Undrar såå vad läkaren kommer säga på måndag, om han säger att proverna visar inget så ska jag kräva att få göra uldraljud eller rönka mig..suuuck ska man behöva åka in akut för att få hjälp på riktigt el?????suuck


Nää blir mer skrivande sen..
Ciaoo


image18
The best of the BEST,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0