Lördag IGEN ;) haha

Kände egentligen inte för att skriva men ångrade mig..

Igår var vi som sagt på tapperwere party det var lite mysigt, hon hade plockat fram lite allt möjligt småplock oo vin och läsk till. Hade ju tänkt öppna min vinflaska meen nää hade sådan mens verk så tyckte det var onödigt för att kanske bara ta ett glas.. Så tog med mig flaskan hem igen..
Det var ialf hur som helst jätte trevligt vi köpte en potis skalare det behöver vi hahah bara för jag kan inte skala potatis med en vanlig skalare såå jag har alltid skalat med osthyveln hahaahhaahahahaah skratt ni bara men så är det =D haha..
såå en sådan köpte vi, sen köpte vi en minikanna till M,s föräldrar som ville ha en sådan..
Fanns mkt so ja skulle kunna köpa men säger bara EKONOMI =(.. menmen.. ajaa lider inte av de. eheh..

Vi var inte så jätte många heller det var skönt, sen myste jag endel med tilda vi läste saga så nattade jah henne..






Nu sitter vi i soffan ooo jag ska när som helst forsätta titta på TUSENBRÖDER haha 4 avsnitt kvar =/ ..


KL 16.00 ska vi iväg oo käka middag hos svärfaro svärmor Tacos blir det. Sen ska vi hem och se film :)


Mamma frågade mig precis om jag ville följa med till  IKEA på lördag näösta helg, åå det vill jag jättte gärna, Tilda är ju här dåå såå det kommer bli jätte mysigt. Vi ska vara där när det öppnar för det är löne helg...Ussssschh  !!
Har tyvär iingA pengar men alltid kul o vara sälskap  oo kika lite själv..


Nickes morfin är snart slut får se hur dagarna blir dååå om han kommer ha ondare eller om det har lugna ner sig vi får se..


näääää tusenbröder väntAR ;) HAHA


image20

Myy babe jag skulle elda upp min sjääääl för dig... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0