Lustigt?

tänkte komentera dagen som varit, den har varit super bra fick pengar av min familj och mathias till en dator såå det var super.

Såg att jag fått hälsningar från spanien men kan inte koppla vem de är ifrån?! FÖr om det vore mathias morfar o mormor skulle jag bli förvånad för dom är inte i spanien nu & oo hur hittade dom mig`??hehe nyfiken påvilka de är...

ialf på tal om något annat någon har kometerat min dagbok med ord som : Fyfan vad löjlig du är? Personen i fråga ha inte funderat på  hur löjlig du är som inte vågar stå för ditt namn?? Patetiska människa men jag vet precis vem de är inte så svårt o lista ut.....


Imorn jobbar mathias till kl 11 hehe vilka veckan =/ seen kommer hans morbror på besök oo fikar här för dom har inte sett lägenheten ännu, åå där imellan dom är här så måste en sköta tvätten  i stugan ehhe men men :)
Efter det ska vi åka till NetonNEt ii Barkarby ooo köpa min Daator nu har ja bestämt mig,
 jag ändrade mig men de blev en bättre som mathias tyckte också åå han vet verkligen vad han pratar om när de gäller datorer sååå.
Ska vänta med hårförlängning om ja inte får pengar å lörda men annars får det vara förs ska jag köpa simkort också för denna termin :) sååå äntligen i morn sen påvägen hem såå ska vi in på willys oo handla in för lördagen oooo sen hem ooo laga köttfärsen klar oo sen pilla DAATA WIE!!!!!Läängtar så..

Just nu ligger mathias oo sover förstår honom han sommade inte lätt i natt som vaar för han drack alldelles för mkt kaffe såå han var uppe i natt han haha... Nu sitter jag här men o andra sidan sååå ska jag inte upp om 5 timmar stackarn =( Synspå honom att han skulle behöva vara hemma mkt längre till, hans kropp hinner precis gå ner i varv ooo sååå börjas de igen :( nu är de bara vänta på sommaren.


Jag börjar nog jobba i slutet på januari kanske tiidigare el feb beror på när Chefen e klar med schemat !!

på lördag blir vi 14 styckna, blir alldeles lagom skööönt med 2 hundar.Tänkte inte dricka något för ja vill åka hemo sova... imorn ska jag på systemet :p oo köpa dricka kommer kännas konstigt HAHHA kommer bli jätte nervös varför egentligen?HAHA vad ska jag dom säga?!


Nää nu ska ja kolla vidare innan ja ska sova.. När min dator kommit igång sååkommer ja blogga mkt oftare för dååfår ja min egna tid oo sitta då kommer ja bli vääärsta datanörden =/ HAHA

Godnatt på er...

Min dag var den bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Johanna från Spanien ju :P Jojjo!

2008-01-04 @ 11:24:30
URL: http://www.johanna7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0