One Daay

Imorse var jag och mamma på Ikea , det var helt okej de var inte alls så mkt fooolk som jag trodde.  Köpte bara ett par tavlor, bajspåsar samt äggdelare... Efter det åkte vi till Willys där vi handlade lite!

När vi kom hem så åt vi lunch oo jag väntade på att M o nicke skulle komma hit. Vi tittade på Handbolls matchen som jag inte kunde slita mig ifrån, fast det är den tråkigaste sportebn jag vet, ser inge kul i de?de byter sida mål på mål ;S ähh ja skulle inte kalla de sport men men:s
VI VAANN IALF =D

Mamma hade gjort hemma gjort pizza men ingen vanlig pizza deg utan vi åt pizza på tacobröd det gick skit bra oo de funkade. Gott var det nog också men kände inte så mkt hehe :)

Nu sitter vi o tittar  på Tv4 FAKTA om förtidigt föddabarn...

Vi väntar på att GÖTA kanal ska börja hehe sen blir det efterätt med glass o vad man vill till, mango-maränger-strössel osv =)

Hostar fort som bara den men ingen feber..
Men hostar & Heees..

N
icke är jättte glad utav att hälsa på mormor, han älskar och vara här oo få
lyxmat.


Imorn ska vi hem, ja måste komma igång med min OTH box hahaha... på tiden nu..




Tjaaaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0